Owner Te amo♥ Credits Entries


pempuan tk merajuk kalau lelaki tk wt hal!
Sunday, January 1, 2012 | 10:53 AM | 0 love(s)



HUUH.....mintak maaf sekali lagy nurin alya...mmg salah aku!aku yg salah..dulu aku wt deki die skrg die bace semua dah,aku tktaw dulu cinta..newbie...buta cinta dulu..aku suke wt deki,tpi aku slh..care aku wt dengku die salah..saya mintak maaf awak,harini baru awak cakapkan,patutla awak badmood 2harinikan..ye awak,saye salah..first time jatuh cinta,aku dh wt sakit hati die,die dera aku,perghh!tak penah die buat org!tpi mmg bagus pun,sape soh aku..die dera aku sbb aku tuuut..hehe..bahaya lau cakap!start pkol bape aku tk ingt,tpi aku kene deri smpai pagy,dalam sejam,aku kene msg kt die,die soh ckp lm msg tu"dop tdo lagy..bygkan la,start pkol 11 smpai pkol 9 pagi aku tk tdo..padan dgn ko imran..hahha,,tpi bia la,aku trime die wt g2..die sayang aku lettuw die wt g2*
kidding...okay dah...tadi bru die ckp ape kenape die badmood pluss tk puas hati dgn aku,sbb aku wt slah lah,salah aku tu yg lama,die bru ungkit cite thun lepas..10.12.2010..cintaku dan dia..<3...awak maseh pendam perasaan marah awk kan?sampai ble awk nk pendam walaupun awk dh ckp kt saye?..saya mintak maaf...saya salah awak,tpi awk thukan,dulu kite macam mane?cinta pun cm tk cinta,sebulan pastu,bru start kenal sikit sikit cinta ni...saya bersalah,saya mintak maaf..sampai ble awk nk pendam?nk thu awak pendam senang je,awak wt ilek jee..tpi ble awak luah,awk mmg betul betul marah..mmg saye kene tengking ble awak luah sendiri...okay lah!goodnight!iloveyousomuch sayang!!!!!(awak tetap di hati saya)

Older Post | Newer Post